سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
کل بازدید : 122334
کل یادداشتها ها : 31
خبر مایه

موسیقی


نویسنده: پیتر برگمان / مترجم: علی نعمتی شهاب

هفته‌ پیش من به جلسه‌ای رفتم که برای
پاس‌داشت و تقدیر از دیدگاه‌های دکتر آلن روزنفیلد تشکیل شده بود؛ کسی که
برای 22 سال رئیس مدرسه‌ی سلامت عمومی میل‌من کلمبیا بوده است. آلن در
حوزه‌ی سلامت عمومی به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت و حقوق زنان یک غول به حساب
می‌آید.

فهرست بلند بالایی از سخنرانان وجود داشت و
من پس از مدتی تمرکزم را از دست دادم. پس از مدتی جری هوسن کوادیا پروفسور
دانشگاه کوازولو ناتال از آفریقای جنوبی پس تریبون قرار گرفت.

او نگاهی به حاضران در مجلس انداحت و بدون
هیچ هیاهویی سخنرانی‌اش را شروع کرد: “اغلب چیزهایی که من امروز می‌خواستم
بگویم، گفته شد. “سپس بدون خواندن متنی که آماده کرده بود، زمان کوتاهی
درباره‌ی یک ویژگی عجیب آلن سخن گفت:‌ “دیدن در تاریکی!” دیدن
بی‌عدالتی‌هایی که دیگران نمی‌بینند و سپس اقدام کردن.







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ